Pytania po zakupie

Nie dostałem e-maila po zakupie

Kilka minut po zakupie programu* wysyłamy automatycznie z naszego systemu e-mail z loginem oraz hasłem do platformy szkoleniowej.

*Jedynym wyjątkiem jest płatność tradycyjnym przelewem bankowym. W takiej sytuacji dostęp do produktów dostaniesz w ciągu kilku dni (w zależności od banku). Jak tylko dostaniemy informację, że Twoja płatność została zaksięgowana w naszym systemie, automatycznie prześlemy Ci login oraz hasło do platformy szkoleniowej.

 Jeżeli go nie masz to sprawdź proszę inne foldery w swojej poczcie np. oferty, promocje, inne, społecznościowe, niechciane itp., ponieważ większość skrzynek teraz segreguje wiadomości ze względu na treść.Ewentualnie wyszukaj proszę wiadomość wysłaną z adresu e-mail: [email protected] o tytule "Twoje dane do zalogowania się w systemie”.

Proszę dodaj nasz adres [email protected] do listy kontaktów i to powinno zwiększyć dostarczalność.

Poniżej znajdziesz zdjęcia, gdzie wiadomości mogły trafić dla poszczególnych skrzynek e-mail:

  • WP.PL
  • GMAIL.COM
  • INTERIA.PL
  • O2.PL
  • ONET.PL

WP.PL

GMAIL.COM

INTERIA.PL

blank

O2.PL

blank

ONET.PL

blank

Istnieje również opcja odzyskania hasła. Aby to zrobić przejdź na poniżą stronę i podaj swój adres e-mail, który użyłaś podczas zakupu. 

https://alicjaflicinska.pl/zaloguj-sie/?action=lostpassword

Jeśli mimo to nie udało Ci się odnaleźć wiadomości z loginem i hasłem skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu na www.alicjaflicinska.pl lub e-mail na [email protected]

Zapomniałem hasła

Kilka minut po zakupie programu wysłaliśmy z naszego systemu e-mail z loginem oraz hasłem do platformy szkoleniowej o tytule "Twoje dane do zalogowania się w systemie”. 

Istnieje opcja odzyskania hasła.

Aby to zrobić przejdź na poniżą stronę i podaj swój adres e-mail, który użyłeś podczas zakupu programów: https://alicjaflicinska.pl/zaloguj-sie/?action=lostpassword

Jak się zalogować?

Wszystkie Twoje zakupione szkolenia dostępne są w panelu użytkownika pod adresem: https://alicjaflicinska.pl/moje-szkolenia/ 

Login i hasło zostały przesłane do Ciebie kilka minut po zakupie.

Jak zrezygnować z Klubu Successful Investor Society

Jeśli kiedykolwiek chciałbyś zrezygnować z Klubu Successful Investor Society to daj nam znać przynajmniej 3 dni robocze przed terminem następnej płatności.

Skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu lub e-mailowo na [email protected] wysyłając poniższą wiadomość:

"Nazywam się ... i posługuje się e-mailem: ...

Proszę o skasowanie mojej subskrypcji w Klubie Successful Investor Society."

Po skasowaniu Twojej subskrypcji dostaniesz od nas potwierdzenie.

Wnioski, które wpłyną do nas poniżej 3 dni roboczych z powodów technicznych mogą nie zostać zatrzymane na czas i Twoja karta zostanie obciążona.

Pamiętaj, że po skasowaniu swojej subskrypcji w Klubie stracisz dostęp do wszystkich klubowych materiałów oraz zostaniesz usunięty z grupy na Facebooku.

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu na www.alicjaflicinska.pl lub e-mail na [email protected]

>