platforma szkoleniowa

Zakupiłem szkolenie i nie widzę go w platformie szkoleniowej

Jeśli zakupiłeś u nas jakieś szkolenie i nie widzisz go w naszej platformie szkoleniowej to w pierwszej kolejności wyloguj się z platformy użytkownika (klikając przycisk wyloguj w prawym górnym rogu menu), a następnie zaloguj się jeszcze raz.

Jeśli nadal nie masz dostępu to upewnij się czy nie zakupiłeś szkolenia na inny adres e-mail.

Jeśli mimo to nie uzyskałeś dostępu do szkolenia to skorzystaj z czatu w prawym dolnym rogu na stronie www.alicjaflicinska.pl lub wyślij e-mail na [email protected]

Jak oznaczyć lekcję jako zakończoną?

Większość szkoleń w platformie użytkownika jest stworzonych z technicznego punktu widzenia w ten sposób, że żeby przejeść do następnego odcinka najpierw trzeba skończyć poprzedni.

System wie, kiedy lekcja jest ukończona na 2 sposoby:

1) Naciśnięcie przycisku "Oznacz jako zakończone". Przycisk staje się aktywny dopiero po ukończeniu czasu trwania filmu. Czyli np. dany odcinek trwa 10m 50s, to przycisk zadziała dopiero po tym czasie. Tuż pod przyciskiem będziesz widział ile jeszcze czasu przycisk będzie nie aktywny.

2) Jeśli film dojdzie do końca, to lekcja zostanie automatycznie oznaczona jako skończona i system przeniesie Cię do następnej*.

*Drugi sposób jest techniczną nowością w naszej platformie więc może nie działać w innych szkoleniach.

W menu głównym każdego kursu na dole strony jesteś w stanie zobaczyć tabelę wszystkich zagadnień przypisanych do tego szkolenia. Po naciśnięciu "rozwiń wszystko" jesteś w stanie zobaczyć, które odcinki są już zaznaczone, bo będą oznaczone pomarańczowym "ptaszkiem".

>