Jako członek Klubu Successful Investor Society dostajesz dostęp do zamkniętej grupy wsparcia.
Jest to miejsce, gdzie wszyscy klubowicze mogą w łatwy sposób dyskutować, dzielić się pomysłami i wzajemnie się motywować.
* Pamiętaj, że jest ona tylko dla aktywnych członków Klubu Successful Investor Society
BARDZO WAŻNE: Zanim prześlesz swoje zgłoszenie na Facebooku wypełnij pole adresu e-mail i podaj ten, którym logujesz się do Klubu. To znacznie przyspieszy proces dołączenia Cię do grupy.
Zgłoszenia akceptowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-18.
Jest to strefa dla osób polecających produkty ze strony www.alicjaflicinska.pl. Jako ambasador możesz promować nasze produkty wśród znajomych lub w swojej strefie wpływów (np. lista mailingowa, Facebook Page, blog itp.) i zarabiać na prowizji.
Jeśli zakupiłeś już u nas jakieś produkty to tutaj możesz się zalogować swoim loginem oraz hasłem, którym logujesz się do szkoleń.
Login do strefy dla ambasadorów: https://sukceszpasja.pl/strefa-partnera/
Po zalogowaniu się możesz założyć konto partnera lub jeśli już je posiadasz, będziesz miał dostęp swojego konta i wszystkich statystyk.
Co jeśli nie mam u Was konta?
Jeśli chcesz polecać nasze produkty, ale nie masz u nas żadnych zakupionych produktów i nigdy nie miałeś u nas konta to możesz je założyć na tej stronie: https://alicjaflicinska.pl/strefa-ambasadora/
Uwaga! Konto jest niezbędne, aby później założyć konto partnera w następnym kroku. Po dokonaniu rejestracji konta dostaniesz od nas e-mail z potwierdzeniem.
Jak korzystać ze strefy ambasadora?
Jeśli jesteś nową osobą to na początek zapoznaj się z filmami instruktażowymi w jaki sposób założyć konto, jak wygenerować swój link partnerski oraz w jaki sposób poruszać się po tej platformie.
Większość e-maili takich jak:
- login i hasło
- bilety na szkolenia na żywo
- e-mail po rejestracji na webinar
- e-maile z darmowymi rzeczami do pobrania
- itp.
są wysyłane automatycznie w ciągu kilku minut.
Jeżeli czekasz od nas na jakąś wiadomość i jej nie dostałeś w ciągu 10-15 min to sprawdź proszę inne foldery w swojej poczcie np. oferty, promocje, inne, społecznościowe, niechciane itp., ponieważ większość skrzynek teraz segreguje wiadomości ze względu na treść.
Ewentualnie wyszukaj proszę wiadomość wysłaną z adresu e-mail: [email protected] lub [email protected]
Proszę dodaj też nasz adres [email protected] do listy kontaktów i to powinno zwiększyć dostarczalność.
Poniżej znajdziesz zdjęcia, gdzie wiadomości mogły trafić dla poszczególnych skrzynek e-mail:
- WP.PL
- GMAIL.COM
- INTERIA.PL
- O2.PL
- ONET.PL
WP.PL

GMAIL.COM

INTERIA.PL

O2.PL

ONET.PL

Jeśli mimo to nie udało Ci się odnaleźć wiadomości to skontaktuj się z nami przez czat dostępny w prawym dolnym rogu na www.alicjaflicinska.pl lub e-mail na [email protected]